dinsdag 22 februari 2011

De IJverige Wijven verwelkomen U allen

Het werd hier al aangekondigd en nu is het zo ver.

Op de bijeenkomst van woensdag 2 maart 2011 stellen De IJverige Wijven hun deuren open en U bent allen welkom om de sfeer te komen opsnuiven, om even kennis te maken, om even te komen zien hoe het er bij De IJverige Wijven aan toe gaat, om even te proefdraaien,...
Maar ook om mee met ons het glas te heffen op het verleden, het succes en de toekomst van De IJverige Wijven.
Allen welkom dus tussen 19h en 23h in het buurtcentrum Den Boot, Rerum-Novarumplein 180C, 9000 Gent.

Die avond gaat de gewone bijeenkomst echter ook door. Dus (wannabe) IJverige Wijven; breng uw haak-, brei-, naai-, patroonoverteken-, verstelgerief mee voor alweer een avondje ijverig plezier. De praktische kant van de zaak kan U hier nog eens nalezen.

Breng ook wat centen mee, want die avond kan U zich ook voor het eerst lid maken van De IJverige Wijven.
Lidmaatschap van De IJverige Wijven kost 10€ per jaar en brengt, naast de voordelen die U hier al kon nalezen, nog heel wat extra's  met zich mee. U komt daar die avond meer over te weten. Bovendien krijgt elk lid ook een kleine verrassing.
Om die voordelen en extraatjes te kunnen blijven garanderen wordt de bijeenkomstenbijdrage vanaf die dag opgetrokken naar 2,5€ per maand. U kan er ook voor kiezen om deze bijeenkomstenbijdrage voor het volledige jaar in één keer te betalen en krijgt dan zomaar even 2 bijeenkomsten gratis ende voor niets. Een jaar IJverig Wijven kost U dan, inclusief lidgeld, voor 2011  30€ i.p.v. 35€.

Tot dan!

23 opmerkingen:

  1. Super! € 30 ligt al gereed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijkt hier...ons eerste lid. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snik snik, waarom is Gent ruim een uur rijden voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is er geen dergelijk initiatief in jouw buurt, EllaOsix?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. carpoolen? ik kom volgende week vanuit Ternat en kan in Aalst of elders langs de E40 wel volk oppikken. Trein en werk (tot 18u) zijn niet te combineren... jammer want dan kon ik ook onderweg nog wat haken of zo :.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit hier ook een beetje te zuchten en te twijfelen, want ik vind het een geweldig initiatief, maar vanuit de kempen is het nogal ver, hé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carpoolen vanuit de Kempen? Daar zitten wat bloggers en flickeraars hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allée, laat de reacties dan maar komen! Ik wacht vol ongeduld en spanning af...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik als naar Antwerpen uitgeweken Gentenaar zal er zijn! En als er iemand wil meerijden, graag! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammerdebammer, ik woon in de noordelijke helft.. van Nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, ik kom zeker, en 'k zal ook eens mijn kersverse dochter (02/02) showen dan!
    Wat me er op doet denken: 'k moet dringend iets bloggen en nu heb ik zeker een cool onderwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oink? Gij zijdt ondertussen al bevallen? Wanneer is dat gebeurt? Dat lijkt pas gisteren dat we U de laatste keer zagen.
    Proficiat. We kijken uit naar jullie komst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil ook wel eens binnenglippen;
    Al moet ik eerst nog dringend een babysit vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij komen ook eens langs om de sfeer op te snuiven en te piepen hoe het er aan toe gaat bij een naaiclubje in volle groei & bloei! En natuurlijk niet te vergeten: om het glas het heffen hé!
    Marieke & Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey dames,

    Ik ga ook komen, uit het 'verre' Antwerpen.
    Als er iemand wil meerijden, geen probleem.
    Mailtje naar k_eraly@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik rij vanuit Antwerpen, als er iemand mee wil rijden?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. correctie in mijn laatste bericht: 'Wanneer is dat gebeurD'...'t is de stress mensen.

    @Cafee Couture, super! Altijd leuk om collega-naaiclubs te ontmoeten!

    Aan de rest: tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooo, ik zie dat hier nu pas! En ik heb vanavond al een plan... =/
    Het zag er nochtans een goede kans uit om mijn drempelvrees te overwinnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wegens autopech geraak ik er niet met mijn kleine Isolde, 't zal voor volgende maand zijn en ik maak me dan natuurlijk direct lid ahja!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Spijtig dames dat jullie er niet waren. Maar we zien jullie op 6 april?
    Drempelvrees is echt niet nodig Mlle Assorti!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeuj ik ben nu officieel een ijverig wijf! Allez om te zien of ik de titel waardig ben zal ik de volgende keer wél mijn masjien en stofkes meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jammer dat ik het gemist heb, ik ben benieuwd naar de foto's en stormloopverhalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo spijtig dat het toch ver is vanuit de Stille Kempen... Zo jaloers op jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen