donderdag 26 maart 2015

Bijeenkomst April 2015 en STOFFENRUIL



Dag meisjes, 

Zoveel naai-plannen in mijn hoofd! Hebben jullie dat ook momenteel? Misschien zijn het de voorjaarsbloeiers in de tuin die me energie geven en mijn hoofd vol lijstjes vult. Geen idee, maar de naai-goesting borrelt op als nooit tevoren. 

In elk geval, ik keek onlangs in mijn -toch wel redelijk grote- stoffenbak en ontdekte slechts kleine stukken stof waar ik in de nabije toekomst geen wilde plannen mee heb.   Er zitten mooie exemplaren tussen, dus vandaar het idee om een stoffenruil te organiseren. 

Ben jij op zoek naar net dát mooi stofje om als leuk detail te dienen in je naaiproject? Een detail aan een zak, de onderkant van een kraag of wil je er een originele paspel mee maken? Dan kunnen wij met z'n allen iets voor elkaar betekenen hé!?  

Warme oproep dus om je stofrestjes mee te nemen naar de volgende bijeenkomst.  En ja, dat is volgende woensdag al! 


Laat hier weten of je erbij bent.  Tot dan!




8 opmerkingen: