maandag 2 mei 2011

De IJverige Wijven gaan de Finse toer op

Traag maar gestaag wordt de bibliotheek verder uitgebreid.

Een tijdje geleden polsten we via een enquête naar jullie behoeften op gebied van patronen.
De Japanse patroonboekjes, waarvan reeds een exemplaar werd ingeslagen en waarmee zij (twee keer) en zij al aan de slag gingen, haalden het nipt van een abonnement op de Ottobre, het populaire Finse patronentijdschrift voor kinder- en jeugdmode.

Wij luisterden en bestelden voor U een jaarabonnement. Dit gaat in vanaf augustus 2011.
 

We kregen één Ottobre nummer gratis als bonus. In dit lente-exemplaar van 2003 staan heel wat patroontjes voor poppenkleertjes.

4 opmerkingen:

  1. Oh! Daar gaan jullie nog veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is echt een tof idee! Eens zien of ik de stoffen madammen ook niet zover krijg :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zeer goede keuze, ik haal bijna altijd mijn inspiratie in Ottobre, 'k zou niet meer zonder mijn abo kunnen. Het zijn steeds duidelijke patronen en instructies!
    Ik kijk overmorgen graag eens in de Japanse boekjes :D

    BeantwoordenVerwijderen