donderdag 4 november 2010

De IJverige Wijven zien het groots

Toen we in juni begonnen, waren we met ongeveer tien. Intussen vind je bij de IJverige Wijven enkele tientallen naailustigen en een harde enthousiaste organiserende kern.

Al die ijver kon uiteraard niet zonder gevolgen blijven. Eén daarvan ziet u hierboven schitteren. De IJverige Wijven hebben voortaan een eigen megahip logo! Frederic Tilleman mag hiervoor met alle eer gaan lopen en leden van de IJverige Wijven kunnen dat nu op hun beurt ook doen. Bent u een echt IJverig Wijf met een blog of flickr account? Sta uzelve dan toe dit kenbaar te maken met dit fantastische prentje!

En moest u denken dat het daarbij bleef, dan schudden wij eens hard van neen, want dankzij de vrouw achter Vertellementen, kregen de IJverige Wijven een overlock! Binnenkort leest u hier meer over hoe actieve leden van de Ijverige Wijven de overlock kunnen reserveren en hoe dat in zijn werk gaat.

Om af te sluiten nog even aankondigen dat de Ijverige Wijven en de zusternaaiclubs ergens midden volgend jaar een evenement voor het grote publiek zullen organiseren. Meer daarover volgt later, maar laat ons u dit al zeggen: het wordt groots!

9 opmerkingen:

  1. 'k Wou dat ik wat dichterbij woonde :-) En een overlock seg... als een soort sponsoring dan? Echt tof! Ik ben al benieuwd naar jullie evenement.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn schitterend! En ik... ik ga ooit nog naar Gent verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met jullie mooie logo!
    heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Merciekes!
    @An: yep! wij recenseren en dan mogen wij die houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O my god! Een overlock!!!! Zo wijs maat! Merci Marie! En het logo is ook demax. Maar zeg, jullie zijn echt goe bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Ik wil ook een ijverig wijf worden! Staat er eigenlijk en leeftijdgrens op jullie clubje? Ik heb de indruk dat jullie twintigers en dertigers zijn terwijl er bij mij al een vier voorstaat. Maar ik ben wel jong van geest hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Animuz...wijs hé die overlock! We zijn Marie eeuwig dankbaar. En dat logo...ik ben er nog niet goed van. Zo zot schoon! We zijn idd goed bezig, al die ijverige wijven bij mekaar.

    @Hotelmama, op ijverigheid staat geen 'datum'...alle leeftijden zijn welkom. Schrijf 18 november maar alvast in je agenda.

    BeantwoordenVerwijderen